mandag 2. januar 2012

UMARO KAL anyone?


Hvem blir med på en knit-along av Brooklyn Tweeds lekre UMARO-pledd? Har hatt lyst til å strikke dette selv en stund, og tenkte kanskje flere ville være med?

Jeg kjøper inn garn og oppskrift til alle som melder seg på innen 10. januar og oversetter selvsagt oppskriften til norsk.

Garnforbruk: Ca
Mål: ca 119 x 147 cm


Garnet er Lana Grande (100 % ull) og du trenger pinner nr 10
Bestill materialpakke her

Kan også strikkes av enkel/dobbel Eco Wool eller Eco+ eller av et tynnere garn til et babyteppe (Sterk, Mirasol, Cascade 220, Viking Eco Alpaca...) om du ønsker det. Ta kontakt om du ønsker hjelp til å finne et annet garn.

Tenkte å starte knit-alongen 1. februar
Meld deg på ved å (kjøpe materialpakken og) legge inn en melding under innlegget her. Du kan delta med bilder og kommentarer på Facebook eller skrive på bloggen din. Du MÅ ikke nødvendigvis kjøpe garn og oppskrift hos meg for å være med.
Bruk gjerne denne til å lenke hit, så flere kan bli med:





KAL-en kan også utvides til en Brooklyntweed teppe-along og ta med flere tepper av Brooklyn Tweed, som f.eks. Shale eller Wool Leaves av Ecological Wool eller Eco+






13 kommentarer:

  1. Ser veldig morsomt ut: Er plagget stort, eller er det strikket i flere deler?

    SvarSlett
  2. Oi så flott! Skal tenke litt på det..

    SvarSlett
  3. Jeg blir med, ser flott ut og jeg trenger nytt pledd til sofaen

    SvarSlett
  4. Den är fin. Jag vill gärna vara med. Har garn i mina gömmor som passar tror jag.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott, dette er jeg med på

    SvarSlett
  6. Satte feil adresse på navnet mitt så hvis dere vil maile meg trykk på dette navnet.

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med og har bestilt materialpakken. Gleder meg.
    Airin HAnsen

    SvarSlett
  8. Jeg vil være med, men kunne tenkt meg å strikket et babyteppe. Hvor mange nøster trenger man til det og har du mønster på det også? Har reklamert for det på bloggen min:-)

    SvarSlett
  9. Jeg er med :) Skal strikke i tynnere garn for å få babyteppe :)

    SvarSlett
  10. annelise: Det står mål oppi der. Det er strikket i ett stykke.

    Fru Olsen: Det går fint å strikke babyteppe. Regner med at det er du som har kontaktet meg på e-post.

    SvarSlett
  11. Blir med og har Bestilt garn og mønster :D

    Synnøve

    SvarSlett
  12. Nu har jag bestämt garn. Trodde att jag hade i gömmorna, men det fanns inte så det räckte. Därför köpte jag idag nytt. Det blir en tunnare babyfilt som jag stickar i vit Drops Karisma.

    SvarSlett